Burçak Gülen Morhayim
M.A., Eğitim Uzmanı
Orta öğrenimini, Üsküdar Amerikan Kız Kolejinde tamamladı. Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümünde lisans eğitimini tamamladı. 8 sene kadar kurumsal şirketlerin marketing departmanlarında faaliyet göstrdikten sonra akademik hayata geri döndü. Marmara Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümünde yüksek lisansını tamamladı. (Tez Konusu: Bir Alternatif Okul Türü Olan Demokratik Okula Dair Öğrenci Yatkınlığının Değerlendirilmesi - The Evaluation of the Student Affinity to the Democratic School: A Form of Alternative School). Marmara Üniversitesi’ne bağlı olarak proje bazlı çalışmalarını yürüttü. Alternatif eğitim ve özellikle demokratik okullar alanında uzmanlaştı. 2005 yılında alternatif eğitim konusunda Türkiye’nin ilk kitlesel çalışması olan 1. Uluslararası Alternatif Eğitim Sempozyumu’nun düzenleyicileri arasında ve Yürütme Kurulu’nda yer aldı. 2009 yılında basılan 1. Uluslararası Alternatif Eğitim Sempozyumu’nun editörleri arasında yer aldı. Demokratik okullarla ilgili yaptığı çalışmalar sebebiyle 2009 yılında Demokratik Okullar Türkiye temsilcisi ve Türkiye Eğitim Şehirleri Koordinatörü oldu. Bu konuda çalışmalarını yurtdışı bağlantılı olarak sürdürmektedir.
PYP eğitimlerini A.B.D.’de tamamlayarak, 2009 yılında Personalife Eğitim Hizmetleri ve Danışmanlık Merkezi ekibine Eğitim Uzmanı olarak katıldı. Bu tarihten itibaren okullarla ve şirketlerle eğitim danışmanı olarak çalışmalarını sürdürmektedir.
Orta öğrenimini, Üsküdar Amerikan Kız Kolejinde tamamladı. Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümünde lisans eğitimini tamamladı. 8 sene kadar kurumsal şirketlerin marketing departmanlarında faaliyet göstrdikten sonra akademik hayata geri döndü. Marmara Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümünde yüksek lisansını tamamladı. (Tez Konusu: Bir Alternatif Okul Türü Olan Demokratik Okula Dair Öğrenci Yatkınlığının Değerlendirilmesi - The Evaluation of the Student Affinity to the Democratic School: A Form of Alternative School). Marmara Üniversitesi’ne bağlı olarak proje bazlı çalışmalarını yürüttü. Alternatif eğitim ve özellikle demokratik okullar alanında uzmanlaştı. 2005 yılında alternatif eğitim konusunda Türkiye’nin ilk kitlesel çalışması olan 1. Uluslararası Alternatif Eğitim Sempozyumu’nun düzenleyicileri arasında ve Yürütme Kurulu’nda yer aldı. 2009 yılında basılan 1. Uluslararası Alternatif Eğitim Sempozyumu’nun editörleri arasında yer aldı. Demokratik okullarla ilgili yaptığı çalışmalar sebebiyle 2009 yılında Demokratik Okullar Türkiye temsilcisi ve Türkiye Eğitim Şehirleri Koordinatörü oldu. Bu konuda çalışmalarını yurtdışı bağlantılı olarak sürdürmektedir.
PYP eğitimlerini A.B.D.’de tamamlayarak, 2009 yılında Personalife Eğitim Hizmetleri ve Danışmanlık Merkezi ekibine Eğitim Uzmanı olarak katıldı. Bu tarihten itibaren okullarla ve şirketlerle eğitim danışmanı olarak çalışmalarını sürdürmektedir.